Baby Igelkott är född

Hoppas er dag varit bättre än min.. Just när man har en tid att passa & skall stressa iväg på möte, då bestämmer sig bilen för att inte starta. Och inte gick det att övertala den heller. Så jag kom aldrig iväg till vårt första årsmöte med Osby närradio. Hm.
När det nu blev ändrade planer använde jag tiden till lilla igelkotten. Nyfödd babyigelkott med mamma:



Sedan har jag pysslat lite med hemsidan. Så många möjligheter, val & effekter där finns att experimentera med! Om man bara kan med alla finesserna är möjligheterna oändliga. Jag trodde verkligen aldrig att jag skulle kunna göra det själv, men med rätt instruktör & program skall nog tom jag kunna knåpa ihop något.
Men utan hjälp hade jag aldrig fixat det & jag lär återkomma med nya frågor..
Är ni i farten & skall fixa hemsida som ni vill kunna sköta själva kan jag rekommendera det koncept som Peter beskriver här:
"Detta koncept som Pia valt innefattar :Fullständig license för programvara som innehåller bildgalleri-zoom bilder-kontakt formulär-webb shop för hur många artiklar helst, eget domännamn, webbhotell under 12 månader = kostnad 600kr- +moms
Vill ni ha kontakt med mig så finns jag på 076-1135563  Peter Martinsson  Bra hemsida åt alla.
"


Om ni rattar in Radio Kristianstad i morgon kl 09.00 kommer det att sändas direkt ett program om Osby Turism. Personal & medlemmar kommer att prata bl a om nya broschyren. Kanske får vi också möjlighet att prata något om egna planerade evenemang. Då kommer jag att slå ett slag för att ni skall leta er ut till Gylsboda den 4 aug. Då blir det konst och hantverk i och vid gamla transformatorstationen. Karin Thuresson, Mette Aarre & jag kommer att visa konst och hantverk i stämningsfull miljö. Det blir skogscafé med kokkaffe och goda kakor. Vi kommer att ordna något kul för barnen. 10 % av intäkterna skall gå till Naturskyddsföreningen för bevarande av artrikedom i skogen, dess växter & djur.

Den 31 aug är det till Santatorp ni skall bege er för en ny upplevelse med konst i stor hall. Vid detta evenemang kommer Karin Thuresson och jag att visa konst och hantverk. Här kommer 10% av intäkterna att gå till bevarandet av gamla svenska lantraser OCH våra svenska rovdjur. För ökad förståelse för tex vargen. Jag har redan ett smycke klart till detta evenemang, Ulv i fårakläder:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback