Rökelsehållare

Dagen har gått åt till återbesök hos käkkirurgen & sådant mindre angenämt. Nästa operation planerades. 23 Maj. Jag skall då vara beredd på att svullna till oigenkänlighet i ansiktet, blev jag informerad om. Ok. 26 maj är vi bjudna på konfirmation. Den 2 juni också. Kan man komma i något burka-liknande?! Nä, det passar sig inte, nä. Hm. Bara att ta det som det är, ni får stå ut med att jag då kommer att se snäppet värre ut än vanligt helt enkelt ;) Bland goda vänner känns det som det kvittar, eller hur??
För ett tag sedan fick jag frågan från en god vän: "varför gör du inte rökelsehållare?" Ja, varför gör jag inte det?! Det är ju en lysande idé. Som jag inte blivit färdig till att prova. MEN nu stundar ju inspirationsdagen. Då vi skall visa saker vi gått & tänkt på men inte testat, inspirera varandra och oss själva. Sagt & gjort, här har vi de två första:

Kan bara säga stort tack för tipset. Det är ju kanon! Vackert, brandsäkert, stadigt.
Helt perfekt arbete att sticka mellan med när man gör silverarbete & silverdelarna skall ligga i betbadet & gotta sig en tid. Med det vill jag bara säga att jag håller på med silverbeställningarna samtidigt, lite som ett försvarstal sådär, ni förstår. Skall faktiskt knata ut i verkstaden nu & fortsätta.
Sonen har kompis & de försvinner allt som oftast in på nya rummet som blivit mycket uppskattat. Denna helgen hoppas jag hinna sy en liten gardin till honom också. Och i morgon skall vi ha gäster!! Ja, minsann. Jag skall skövla undan det värsta slipdammet på byggarbetsplatsen här till i morgon kväll & så skall vi träffa vänner som det var alldeles för länge sedan sist. Jag skäms. Måste ta ett litet försvarstal till. Till alla mina gamla goda vänner. Jag har inte helt gått i ide. Och jag skall skärpa mig. Det är extremt mycket främst med företagsstarten & samtidigt bygget. Jag tänker på er, fast jag blivit kass på att tom ringa. Skärpning, jag vet. Ha en underbar helg & kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback