Hemsidesbyggnation & fusinghänge

Ett sömnigt kvällsinlägg efter en intensiv dag. Tackar min tålmodige instruktör i hemsideskapandets ädla konst för en mycket instruktiv dag. Mycket att ta in, men det faller väl på plats lite efter hand som man försöker mixtra med det.. Fast det lär bli mååånga frågor på vägen.

Igår var det utejobbarväder, då började jag på att knacka ut en unge till Diabasigelkotten. Skulle ju behöva ha den klar till lördagens inspirationsdag. Den är inte halvfärdig.. Idag bjöds det på snö, så det passade bra med hemsidesarbete.

I morgon skall jag försöka jobba med beställningar, sen är det årsmöte med Osby Närradio. Lär inte bli någon igelkottsunge imorgon heller.

Glasfusingstjärnan har smält ihop i ugnen, men den blev inte helt liksidig.. Fast det kan vi väl säga att den inte skulle vara, min vana trogen att ta in lite disharmoni i harmoniska skapelser.


Kommentarer
Lina säger:

Tack snälla fina underbara Pia för nomineringen i Bondmorans blogg! Jag går och suger på den som en god karamell! Kram

2012-04-18 | 22:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback