Glad påsk

Nu vill jag önska er alla en riktigt god, glad och avkopplande påskhelg!
Jag skall börja idag att plocka ut vad jag skall ta med till utställningen på Korsholmen påskafton. Jag kommer i alla fall att ha med dessa keramikägg:


De små kermikäggen jag gjorde får nog hänga kvar i påskriset hemma vid lilla verkstaden

Jag brottas med en ilsken huvudvärk som whiplashnacken bjuder på så fort man gjort något som den anser olämpligt. Mycket svårjobbat när nacken jäklas.
Har varit på besök i Max klass i dag på förmiddagen. En femteklassare tycker inte det är kul när morsan tvunget skall hänga med & kolla hur det funkar på lektionerna.. Men ibland får morsan vara lite obekväm & komma ändå, tyckte jag. Det var intressant.
Nähä, nu skall jag ut & polera kvasten så jag inte får spetor i ändan när det är dags för årets flygtur tillsammans med de andra häxorna. Glad Påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback