Silversmedjan på gång

Vi jobbar på med Sliperiet & jag försöker hinna med så mycket jag kan med eget skapande mellan varven. Men så tyckte lilla mamma & lilla storasystern att det var dags för en liten utfärd. Så fick det bli.
Jo men, vi har rätt kul när vi är iväg. (hon provade bara kaninöronen, de lades sedan omsorgsfullt tillbaka på rätt plats i hyllan).
 
Lite keramikande till påsk har det blivit:
Drömmen om silversmedjan i Sliperiet kommer allt närmare. Fantastiskt!
Men det här nya hänget har jag gjort hemma i gamla trånga röriga verkstaden. 
 
Nu är det lördagkväll & jag har suttit & fyllt i evenemangsregistrering till Nässelfrossan. Nu är det klart & jag gör godingarna sällskap på soffan en stund.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback