Mera återbruk & mindre "Black Friday"...

Dagarnas spenderas i Sliperiet för att få ordning till vårt Event i Advent
 
Försöker smita till lilla verkstaden mellan varven för att beta av lite beställningar. Men något nytt måste jag ju också ha till evenemanget. Vi hör på nyheterna att årets julklapp är återbruk. Kanske är det just vad vi behöver, att få återbruket "trendigt". Förhoppningsvis tänker alla till kring varför det är viktigt, med tanke på vår miljö. Så, då kör vi lite återbruk. Silversked blir till ett unikt hänge tillsammans med en oregelbunden, mattpolerad Diabas:
Kanske blir den årets julklapp för någon? Vi kan väl vara överrens om att det här med "Black Friday", eller tom week, det hänger vi inte på. Då har vi ju inte alls tänkt till kring anledningen till att vi skall tänka mer återbruk.
 
Igår fick det som skall bli silversmedja i Sliperiet ett nytt isolerat innertak. Ottossons Bygg sponsrade oss med det. Här kommer jag att hålla till när det är klart. Hur bra kommer inte det att bli??!
Jag har börjat lite smått att flytta några av mina saker från Transformatorn till Sliperiet. Men innerfönstren skall monteras innan vi kan ställa iordning riktigt. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback