Trädgårdsängel i Diabas till 50 års firande syster

50 är det nya 30 menar syrran & vet ni, jag tror henne!! 
Hennes födelsedag firade vi på Bejstorps gård. SÅ fint!! Och så roligt!! Här är det Max vid ratten, denhär övningen tyckte vi nog var lika rolig allihopa!!
God mat hade hon fixat- som alltid. Ni ser att vi firade kungligt, men krona & allt :) 
Hon brukar hitta på tävlingar & klurigheter till oss så nu passade jag på att utsätta henne för div uppgifter.
I duell mot svärsonen blev 50 åringen brutalt utklassad.
Omgivningen var verkligen vacker!
Nu hade hon önskat sig en trädgårdsprydnad & det är änglar som är hennes favoritmotiv. Så den här har jag hållt på med at fila på ett tag.
 
och så köpte jag ett konstverk från Mette Aarre också, det har också funnits på hennes önskelista länge.
På kvällen plumsade vi ner i jacuzzin med våra flytande drinkhållare. Ljuvligt! 
Lilla Liv var också med & firade mormor så klart. Denna solstråle!!
När vi kom hem landade vi naturligtvis snart i Sliperiet & Lexi gjorde sig genast hemmastadd på sin utksiktsplats. 
Superkul att komma hem & överraskas med att det hänt mycket medan jag varit borta. Tack!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback