Påsken på Bäckaskog Slott

Morgonrunda innan det bar iväg till Bäckaskog bjöd på denna vackra vy. Gamla Transformatorn är så vacker i alla väder!
Vi hann också med att lasta in årets största påskägg i Sliperiet.
Jag fick en underbar utställningsplats där det gamla foderbordet utgjorde podie, bakom mitt eget bord.
Mina "Chick on a rock" blev uppskattade. Så roligt, nu hoppas jag att de skall trivas i sina nya hem
och att alla trevlig besökare som fastnade för mina smycken skall trivas i sina nya juveler.
 
 
 
Mina härliga bordsgrannar från Tyskland stod för bästa påskstämningen
 
och grannen på andra sidan såg till att jag slapp frysa, trots att påsken var synnerligen vintrig. Den långa grå tröjan fick följa med hem. Visst är den fin!?
Många gav sig ut i snövädret & många fastnade för Karins fina barnböcker och målningar. Hon hade fullt upp med att signera.
Sällan har det bjudits så lyxig utställningsmat som när Karin dukade upp trerätters. Tack!!
Nu är påsken över & vi kastar oss över arbetet i Sliperiet igen. Det utlovas plussgrader & då skall det putsas väggar. Äntligen!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback