Silverblomma med polerad Diabas

Full rulle med roliga beställningar & trevliga besökare. 
 
Jag fortsätter försöka pigga upp höstrusket med lite blomster som står pall för kylan. Vatten har vi fått i överflöd, men dessa blomster klarar även torka. Den här gjorde jag för någon vecka sedan. Den har nu fått sällskap.
De kommer med på nästa helgs utställning, mer om den hittar ni i mitt förra inlägg.
På tal om sällskap..
"Här vaktar vi" tycks de tänka.
Fast lilla Doris är inte så ihärdig som vaktkatt. Hon blev lite frustrerad när jag satt med bokföringen & tyckte att jag borde intressera mig lite mer för henne istället. Hon är väldigt tydlig i sitt kroppsspråk :) 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback