Följ med & se vår utställning!

Tacksam. Det är ordet efter dagen i Ubbaboda byagård.
Så mysigt med byaföreningen som fixar med våffelservering & som gör ett jättejobb med att hålla den gamla skolan så fin. 
Och så roligt med alla fina besökare som kom. Tacksam att få träffa er. Verkligen, tack <3
Så fint med besökare som påminde om kära familjemedlemmar som inte längre finns med oss, det blev en vacker påminnelse i allhelgonahelgen.  
 
Tänkte att ni som inte kunde komma skulle få följa med ändå & se lite av utställningen. Karin hade med många fina originalakvareller från sina bedårande barnböcker. Titta bara, så söta!!
 
På bordet ligger julkort, också från Karins målningar.
Emmas kransar, SÅ fina!! Hon kommer att hålla kvällskurser där deltagarna får göra sin egen krans!
 
Vi pysslade på i fredags för att bygga upp utställningen.
Jag tycker om att hålla min färsgskala med svart & silver, men några färgklickar från naturens höstpalett passar fint till. Tog mig en runda med hunden & letade i naturen efter lite fynd att dekorera med.
Kompletterade med det på lördagsmorgonen. Lyckades också få denhär ringen klar så den kunde följa med.
 
 
 
 
 
 
 
Sådär, så såg det ut när vi var redo för att öppna. Och besökarna lät inte vänta på sig. Himlans kul!
 
Denna, jag blev bara helt förälskad i den när jag såg den. 
och så fick jag den i gåva från Karin!! Ni förstår, det är ju bara för mycket!! Jag blev alldeles rörd <3 
Så summerat, otroligt nöjd, glad och tacksam. Och heeeelt slut! Sov som en sten för att sedan upp, packa ner, packa upp igen i Transformatorn dit nya gäster hälsas välkomna i morgon. 

Kommentarer
Åsa säger:

Oj, så många fina skapelser. Tyvärr missade jag att besöka utställningen så det var roligt att få se den här.

Svar: Tack!! Kul att du tycker om det! Det går flera tåg :)
Pia Lindberg

2017-11-05 | 22:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback