Tack! Detta måste vi fira! Låt oss göra Gylsboda Festival 2018 magic!!

Competence Academy Tourism, utbildning i digitalisering, mycket intressant & givande! Lite kul att sitta i skolbänken igen som omväxling. Bl a fått lära mig att det är helt fel att sitta & göra inlägg mittinatten när man hinner sätta sig vid datorn- ok det hade jag väl liksom lite på känn.. Skall försöka skärpa mig med det.
Fin artikel om Sliperiet Gylsboda i tidningen Norra Skåne:
Lite (alldeles för lite) arbete i verkstaden skall ju också hinnas med så klart. Även i år fick jag äran att göra Luciasmycket till Sydöstra Örkeneds Byaförening. Årets "Hoppets låga":
Sen det här:
 
Jag är så rörd!! Denna uppskattningen är verkligen amazing! Motivering & nominering, så fina så jag blir tårögd! TACK!!! Alla fina ord & kommentarer, jag är stum! Så fint att kommunen ser värdet i det som händer här ute & ser att det inte är ett avgränsat arbete här, utan något som skall ge ringar på vattnet. Och tack alla som gör det möjligt att jobba för konsten & kulturhistorian och allt!! Nu känner jag ju att detta måste firas med att göra Gylsboda Festival 2018 till något riktigt magiskt!!
 
I Sliperiet gnetar vi på. Här jobbar glasmästaren med fönstren. Eftersom han även är utbildad inom glaskonst kommer vi att få ett alldeles speciellt litet fönster i Sliperiet! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback