.

En sådandär dag. Ni vet, när det inte är riktigt medvind någonstans. Det skaver & gnager & hänger upp sig i alla hörn. Och så avslutar jag med att pusta ut efter att ha fått klart ett hänge som det varit ganska mycket meck med. Med måååånga lödningar i omgångar. Och så tycker jag att jag måste nog bara justera en sak till. Och jag VET att jag borde låta bli. Mycket riktigt, då går det ju naturligtvis åt skogen med det hela. Suck. Tack & lov var det inte någon av era beställningar, puh.
Det är då det är dags att ta en runda med djuren & sen återgå till pappersarbete tills frustrationen över misslyckandet lagt sig. 
Det går ju trots allt bra för det mesta. Detta hänge tex, det blev ungefär som jag hade tänkt mig.
Julen närmar sig i racerfart. Kålroten är griljerad, rödlöken picklad & hyacinterna har börjat sprida väldoft i huset. 
Tack igen för alla fina gratulationer & hälsningar för Kulturpriset. Ett fint exempel är hälsningen från Fukiko:
Häromdagen skulle Livs mamma fixa några ärenden och undrade om jag ville ta hand om Liv under tiden. OM jag ville!! Detta lilla Liv <3 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback