Mera droppar i Diabas & silver, påskutställning och VÅRSOOOL.

Börjar jag bli tjatig med mina droppar? Man kan ju variera dem hur mycket som helst :) Fast de två tidigare var nog mera lyckade än dessa. Eller vad tycker ni, det är ju en smaksak.
 
Ok, jag skall göra ett litet avbrott med dropparna nu, så det blir variation på det hela. Blommor känns rätt just nu, när vårsolen värmer gott om dagarna. Ett par blomörhängen får bli till i morgon på arbetsbordet. 
 
Önskar jag hade hunnit vara ute lite mer & njuta av dagens vårsol. Lite har det ju blivit i alla fall mellan varven & det är alldeles underbart. Nu kommer min årstid! Och en tid av intensivt arbete med utställningar, fortsatt arbete med att utveckla Föreningen Sliperiet och så är det dags att börja ställa irdning årets utställning i Transformatorn. 
Planeringen för Gylsboda Festivalen den 6 Augusti är i full gång. Men närmast koncentrerar jag mig på påskens utställning. Här kommer info om konstrundan igen, om någon missat den ;) 
Igår hade vi pressträff med HKG & berättade för tidningarna om vad som komma skall i påsk :) 
Nu skall jag göra Lexi sällskap. Dröm sött <3 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback