Manschettknappar, Studentfirande och "träning"..

Segdragen sjuka dethär. Stackars sonen är riktigt kass än. Med pillerboost kunde jag uppvakta fina Anna (närmast i bild) på studenten igår. Stackars Max fick stanna hemma & missade allt trevligt. 
Ikväll boostar vi med nyttigheter & hoppas det skall hjälpa.
Ett par manschettknappar har jag gjort klara. Med polerad Diabas och hamrade silverplattor, för att få mesta möjliga kontrast & liv i dem.
Funkar finemang till det senaste halsbandet också.
Och vad nnu bättre är- jag har en slipsnål också på gång som också skall passa till :) Men den är inte riktigt klar än.
 
Funderar på om hostan kan hjälpa till att skrämma liv i magmusklerna? Det känns i alla fall så! Så då kan man ju nästan säga att jag tränar jättemycket nu! Kan man kalla det passiv träning? Lite samma som Macko kör nu när han njuter i solen. Ja, kolla in den minen!! Snacka om att han är lika förtjust i sol & värme som sin matte :) 
Och här har vi en till som kör lite passiv träning ikväll. Kanske mer som yoga där då.
Önskar er en fortsatt skön helg!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback