Lyckad helg i Ubbaboda Byagård

Helgens utställning var mycket välbesökt. Trevligt i mysiga byagården i Ubbaboda. Norra Skåne gjorde en fin artikel om oss:
Lite bilder från innan vi öppnade:
Här ett par örhängen jag gjorde klara just till utställningen.
Åsa´s vikta böcker väckte stort intresse & många hjärtan, änglar och annat fick nya hem under helgen.
  
Även flera av mina smycken, ljusstakar, skulpturer & vaser hittade nya hem.
Det samma med Hanan´s vackra Bonsai träd och Karins härliga målningar & böcker. Hanan är tjejen jag är mentor till i integrationsprojektet Kvinna Hjälper Kvinna. 
En bra helg som avslutades hos systerdottern som hade födelsedagskalas. Inte illa med underhållning sådär på kvällskvisten, när hennes kille plockade fram dragspelet!
Nu njuter jag av de fina blommorna jag fick på utställningen, efter att ha städat ut vinterns täcke av smuts & spindelväv i transformatorn. Även om vi bjudits på snö idag närmar det sig öppningsdags för sommarutställningen!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback