Vernissage på Ifö Industrimuseum

En intensiv utställningshelg. På samlingsutställningen på Ivö hade jag min lilla monter med några exempel på vad jag gör. Montern stannar kvar med lite av mina saker ute på Ivögården även fortsättningsvis.
På Ifö industrimuseum var vernissagen i söndags lyckad med trevliga & intresserade besökare.
 
T
Kul!!
Idag var det skönt att det var först på kvällen det var dags att åka ut till Ivögården för årsmöte med Humleslingans Konstnärsgille. Innan Max skulle till skolan på morgonen blev vi bjudna på födelsedagsfrukost hos grannen Rebecka som fyllde 25 år, hurra för Rebecka :) Lyxigare frukost har jag aldrig varit med om! Råa nyttigheter, supergoda & så festliga! 
När dagen börjat så bra var det ju perfekt att fortsätta den på bästa sätt, med en tur ut i det gröna med Macko & Flipper.
Sen blev det jobb i verkstaden för att få klart en beställning som skall levereras i morgon. Jag hann klart innan det var dags att köra till årsmötet. Treligt årsmöte, god mat & kul planer inför nya gemensamma utställningar. Och nu säger klockan att det är mittinatten igen.. så- god natt!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback