God Jul med ett riktigt festset i Diabas & silver

En riktigt god, vilsam och behaglig julhelg önskar jag er alla!! 
 
Jag har slagit upp portarna i G:a Transformatorn & väntar kunder som skall fixa årets sista klappar. 
Det är ingen julskrud som omger Transformatorn, men vad gör det. Omgivningen är tom vacker i gråväder!
Senare idag får jag iväg & fixa de sista klapparna, här har inte hunnits med mycket annat än jobb. Men jag är så glad, lämnade sista leveransen igår så allt som var beställt til jul blev klart i tid, puh.
Så lite som jag sovit de senaste veckorna är jag rädd att jag kommer att nicka till under helgens julfirande :)
Och jag skall snarast ta itu med väntande beställningar som inte var julklappar, jag lovar.
 
Jag hann iallafall göra något nytt att visa för dagens kunder också. Jag vill ju inte att det skall vara helt utplockat för dem som liksom jag är ute i sista minuten. Tycker detta kan passa som ett riktigt festset.
Framsidan har jag gjort stel och dekorerat med en hamrad silverbricka med en infattad polerad Diabas.
Och så virade jag silvertråd & gjorde några silverrosor att hänga under, som extra dekoration.
Samma ringar som jag gjort till silverrosorna använde jag till att göra länken till bakre delen av halsbandet.
Och så ett par matchande örhängen, även de med silverrosor.
Och som alltid, setet är unikt, det kommer alltså bara att finnas i ett exemplar.
Med det säger vi från oss till er:
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback