Lite från Gylsboda Festival & ny familjemedlem

Sen kväll & jag sitter med detta lilla livet i mitt knä. Vi har hämtat henne i Frödinge ikväll. Jag som sagt att jag vill att vi tar hand om en hund som behöver omplaceras, och inte en jakthund. Men.. när nu Max slog till med lilla Lexi kan man inte annat än smälta. Hon är alldeles ljuvlig!
Jag är över väldigad av mail & meddelande jag fått idag från nöjda besökare till Gylsboda Festival. SÅ roligt!
Jag kan inte nog tacka alla som på olika sätt hjälpte till & medverkade på olika sätt, och alla som kom & trivdes med oss. Över 1000 besökare, storslaget besöksrekord för evenemanget. 
Tyvärr blev det inte många foton då min iphone dog, men här är ett där man skymtar scenen från andra sidan brottet där Pierre Nilsson stod & spelade ut över vattnet. 
och på kvällen spelade Finally Falling vid vindskyddet. Toppen, alltihopa!
Chris Jorn visade vackra skulpturer
och besökarna strömmade till i det vackra vädret.
Många olika väsen finns i den magiska naturen
De japanska konstnärerna imponerar. Här pratar Max med fantastiska Goror Suzuki. I naturen syns Fukikos vackra konstverk i rostfritt & Diabas
Jag hoppas få tag på bilder från övriga utställare också, flera jag aldrig han få med på bild. Här syns mailartutställningen.
Nu måste jag & lilla Lexi sova en skvätt, sen är det dags att ta itu med alla beställningar jag skjutit på till efter festivalen :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback