Örhängen & kycklinggull

Ok, jag erkänner, nu kommer ryggvärken åt mig så jag känner mig allmänt besvärlig. Men jag HAR ju bestämt att den inte skall få komma åt mig så. Skärpning! Djupa andetag.
 
Lite kycklinggull kan ju göra underverk.
 
 
Det tycker Sensi också. Puss på näbben ;)
 
 
Mina björnbärsgodisar är på slutklämmen nu. Men än finns där några kvar. Skall torka ett lass med äppelringar nu att ta till när björnbären tar slut.
 
 
Såg även dessa skönheter vid björnbärssnåret. Jag tycker de är så vackra. Som naturens små konstverk, som är gjorda för att reta våra sinnen. Så vackra att se på, men äta dem skall vi låta bli.
 
 
Max har haft första sjukgymnastiken idag. I morgon skall han till idrottsskadekliniken. Första beskeden var att korsbandet var helt av. Men MR visar på att där finns trådar kvar som håller ihop. Däremot var där även en skada på minisken, en spricka. Men med hans motivation ser de positivt på hans rehabilitering.
 
Idag har jag gjort klart ett par örhängen. Mattpolerad Diabas i långsmala hamrade silverbrickor, med lödda öglor i ändarna.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback