Diabasängel med silvervingar

Hoppas stormen Simone var snälla mot er. Här rev hon ner både träd & stolpar när hon drog fram. Jag skulle felanmäla vårt bredband och telefon. Efter 35 min samtal & köande fick jag till svar att de kunde mäta upp att här fanns inget fel på ledningen. Jag vet inte riktigt hur tillförlitliga jag tycker att deras mätningar är ..
 
Här var kabeln av på ett par ställen & dessutom utryckt ifrån huset. Men de lovade skicka ett nytt modem, för det måste vara det som var felet. Hm. Tror inte jag bryr mig om att hämta ut det. Eftersom jag envisades lovade de att skicka ut en tekniker, men först den 7 nov. Nu kom det en snäll & duktig kille ut & lappade ihop det provisoriskt, så nu har vi kontakt med omvärlden igen! Det tackar vi för! Nu väntar vi bara på att få ström till stallet också.
 
Denna tappra blomma såg jag när jag var ute & kollade var ledningen var av. 
 
I övrigt är det saker till vinterutställningen som skall göras nu. Här en ängel i Diabas med detaljer i silver.
Som fot valde jag en rostig platta, tyckte det blev en skön harmoni av kombinationen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback