Diabas

Började dagen med en liten utryckning till Hägghult där jag hjälpte till en stund. Hälsade på krutgubbarna när jag kom, där de stod & skvallrade i morgonsolen.
Sen hem & ta emot trevligt besök i lilla verkstaden. Och efter det så blev det jobb för hela slanten. Ja, djurrunda har ju också hunnits med, så klart.
Här har vi en ny rökelsehållare, där Karin målat en vacker fjäder på Diabasen.
 
Och så en polerad Diabasskål i höstskrud.
 
Efter kvällsmaten har kvällen ägnats åt bokföring. Ni hör hur jag lyckats med det där "att starta eget, så det blir mer fritid".. Kan passa på igen att be släkt & vänner om ursäkt för mitt fullkomligt osociala betéende. Det är inte som jag inte vill träffa er, jag hinner bara inte med. Försöker bättra mig. Jag jobbar på det.
Men nu får jag jobba vidare..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback