Marsipan i cellofan..

Blir bara några snabba rader idag, innan jag stupar isäng.
 
Fler vackra kransar med ljushållare & hyacintuppsättningar har det blivit idag. Tyvärr missade jag få med kameran, så ni får se en annan dag. Vi har kommit en bra bit på vägen med vår lilla lanthandel, fast vi har jobb så det räcker i morgon & på söndag fm också, innan vi slår upp portarna på söndag kl 14.00. Mysig blir det.
 
När jag nu inte kan visa bilder från dagens alster eller lanthandeln kan jag bjuda på en bild på något annat mycket vackert
Balder heter han, Karins stilige & snälle Nord Svensk. Visst är han vacker!
 
Nu har jag just förpackatpackat de små marsipangrisarna
Marsipan i cellofan :)  God natt!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback