Keramik

Tömning av transformatorn stod på schemat idag. Efter djurrundan började jag plocka ner & städa upp utomkring. Karin kom & hjälpte till så vi lastade i hennes stora bil, då räntar det till lite.
Berättade jag att jag hade med lite ny keramik i transformatorn?
Jag har tänkt göra små luffarschack i Diabas, men eftersom jag inte hunnit fick det bli ett i keramik. Vi provspelade lite i helgen i transformatorn & det tycks vara något fel på spelet.. Ja, jag förlorade. Men bortsett från det blev det lite roligt med de små ryska dockorna & små blommande "kulor" i keramik som spelpjäser..
 
En skål hann också bli klar som jag tycker mycket om. Text "Lev i Harmoni" & blomdekor.
En runda till Kristianstad fick det bli i dag med Max efter skolan, han var i akut behov av vinterkängor.
I morgon fortsätter vi tömma transformatorn & på eftermiddagen skall vi träffas & dra vinnare av priserna bland dem som åkte på hela Julrundan. Men först lite välbehövlig sömn!
 

 

Kommentarer
Rebecka säger:

Älskar ryska dockor, dom är så fina. Och dina är jättefina :)

Svar: Tack Rebecka, vad glad jag blir!
Pia Lindberg

2012-12-11 | 08:00:56
Bloggadress: http://rebeckacreates.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback