Någon som vill vara med??!?

Jag försöker beta av beställningar i tur & ordning, så fort jag kan. Jag vet ju själv, har man beställt något vill man ha det NU! Jag fick ju i uppdrag att göra något åt detta gamla silversmycke som var trasigt:


Nu är jag klar med det:


Svårt att se på bilden, men mittstenen i båda partierna är polerade.
Nu jobbar jag vidare med nästa beställning, så ni som väntar på era beställningar- hav förtröstan! Jag jobbar på det, så fort jag kan. Tack!
Planerna för vårt utomhusarevenemang fortskrider. Vi ser att ju mer vi funderar, desto mer arbete har vi framför oss. Men för att uppnå det avslappnade, mysiga, inspirerande & annorlunda evenemanget vi vill att det skall bli är det värt att lägga den där lilla extra energin på det. Vi är tom beredda på att starta en liten förening för detta och kommande evenemang. Någon som känner att ni vill vara med & göra kul evenemang i positiv anda, där vi lyfter fram konst, hantverk, musik, kort sagt kulturell verksamhet med lokal anknytning- kontakta då mig eller Karin Thuresson.

Kommentarer
Lina säger:

Så roligt att få skapa ett nytt smycke av ett gammalt. Jättefint blev det!

2012-04-12 | 08:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback