Smycke till favoritartister

Så frångick jag mina principer. Aldrig flera likadana smycken.. Men nu skulle de tre artisterna ha varsett.. Ja men någon gång får jag göra avsteg från mina principer. För Rickard Söderberg, Laine Quist och Johan Reis gör jag det gärna <3 
Här är det Rickard Söderberg som får sitt smycke. Han är SÅÅÅ bra!! Vilken röst! Och en sådan utstrålning av sympati & empati. Tillåt mig fortsätta drömma om att en gång få höra den rösten live i Sliperiet!! Ja, alla tre är heeelt fantasiska, tänk att få höra hela trion i Sliperiet! Ja, ja, drömma kan en väl få lov till ;) 
Och de här två glidarna fortsätter köra soffhäng tillsammans. Som hund & katt har fått en ny betydelse här <3 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback