Lycka till, lille Max!

Dan-Magnus från Brygghus 19 har spännande projekt på gång. Här väljer han ut ett par delpolerade Diabas stenar som skall resa med till USA där de skall vara med i kokningen när det skall bryggas trendig Humle Champagne. Mer om detta spännande projekt kommer framöver. Fantastiskt roligt att få frågan att vara med på ett hörn! 
Vi bröllopsgäster från det fantastiska bröllopet i Missionshuset i Gylsboda har nu fått del av bröllopsfotografens bilder från kvällen. Här en som jag hade fastnat på, när jag efter mitt tal överlämnade boken.
Såhär såg vikningen med vigselringarna ut som syrran gjorde, för er som inte sett den förut. 
Sonen jobbar på, allt arbete i Sliperiet har styrkt honom i hans tankar kring yrkesval & nu står han i startgroparna för att starta eget. Vi är så stolta över vår lille Max! Med ett år kvar på gymnasiet jobbar han otroligt mycket för att få ihop allt. Och han gör det bra! Vi önskar all lycka till med "MN Entreprenad"!! 
Så har vi dehär två glidarna. "Som hund & katt.." 
Ja jag har rymt från Sliperiet lite & silversmidat. Wip.. I morn blir det en tur till sjukhuset & sen Sliperiarbete, så vi får se när jag hinner löda vidare på dessa.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback