Det går bra nu..

Det går bra nu.. 
Kraftigt stukad handled & så kryckor på det, jo men det går väl sådär. 
Men det går ju över för allt i världen.  Och det går faktiskt att göra en hel del ändå.
 
Igår överraskade Radio Kristianstad med att komma förbi & prata både om det spännande Diabasölsprojekt & Klubb Sonya samarbetet. Nice! Tidningen Norra Skåne uppmärksammade också vårt samarbete med Brygghus 19.
I Sliperiet hade vi runristning med Klubb Sonya deltagare igår. Superkul!! 
Sen har jag fortsatt jobba med beställningen där kunden satte mig lite på prov. De kom med en svarvspåna & undrade om man kunde göra en ring typ så. Till höger har jag börjat forma silvret till något liknande svarvspånan.
sen skall det bli en infattning till en polerd Diabas att löda på ringen.
Jag klurar vidare med den. Nu önskar jag trevlig helg. Doris & Lexi har redan börjat fira helg. Stora tvagaredagen har redan inletts. "Tvättar du mina öron så tvättar jag dina.."
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback