Gylsboda Festival 2018

Nu kan vi snart börja berätta om årets deltagare i Gylsboda Festival 2018. 
Ni har väl skrivit in datum i kalendern? Den 4 augusti. Det kommer att bli supermysigt med många fina utställare som vi är mycket glada att de vill vara med. 
 
För övrigt är det arbete med Sliperiet Gylsboda som tar den mesta av min tid i anspråk. 
Några beställningar har jag hunnit beta av & så har jag knåpat ihop några örhängen eftersom det var väldigt tunnt med utbudet kvar här. 
Ett exempel är dehär fyrkantiga Diabaserna med silverkula, lite roliga & annorlunda. 
 
Lite påfylllning bland halsbanden var också välbehövligt. Dett tänker jag kan passa till både honom & henne.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback