Ring Diabas & Silver

Mhm, nu skall vi se om ni kommer ihåg delarna jag jpbbade med i förra blogginlägget? Annars kan ni ju alltid gå tillbaka & slänga ett öga, om ni vill. Här har vi resultatet när allt är monterat & klart:
Helpolerad Diabas, infattad i silver på ring med modell som medger justering av storleken, funkar för både honom & henne, eller vad tycker ni? 
 
Kolla här då, så himlans kul! Ja, inte bilden på mig då, den föreslog jag att man skulle skippa ;) Men att bli ombedd att presentera vårt kära Sliperiet Gylsboda & ta läsarna med under uppbyggnaden & presentera föreningen, syftet & allt är ju nice. Hoppas ni skall ha glädje av min lilla "Sliperispalt" i tidningen Allt om Osby/Älmhult/Göinge. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback