Diabasdroppe i silverlänk

Sådär ja, nu skall det bli lite mindre spänning i arbetet. Nu kör jag med både hängslen & livrem, med dubbla jordfelsbrytare för det är så jäkla obehagligt med strömstötarna från polermaskinen. 
 Veckan har varit givande med keramikande, silversmidande, Diabaspolerande, möten, intressant utbildning & många trevliga besökare. När jag så skulle ta itu med lite pappersarbete ville mina små godingar vara med. 
 
Vad tycker ni om denna varianten på Diabasdroppe? Den är rå på fram- och baksidan & så har jag polerat kanten runt om.
 
 
 Nu skall jag ut & fortsätta så ni som väntar på era beställningar inte skall behöva vänta allt för länge. Och en har jag ett helt gäng med idéer om saker jag vill göra till utställningen den 4 Nov..Ubbabdoda Byagård, kl 10-16.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback