Dagens tips..

Använd inte vanliga bönor när du skall blanda snabbkaffe direkt i muggen. Det är dagens tips från mig. Var så goda för det, så slipper ni testa själva. Jag har testat åt er. Funkar inte. 
Försöket var resultatet av att jag skulle skynda mig & kasta i mig en snabb kopp kaffe på morgonen & hade lite för bråttom, tog fel burk & märkte det för sent. Urk.
 
I veckan har vår lille skottunge fyllt 17 år. Jisses vad tiden flyger iväg!
Jag gjorde en silvernyckelring till honom. Ett M och ett W som sitter ihop. Flickvännen heter Wilma. (dessutom heter Max även Willy). 
Gläder mig över alla besökare i Transformatorn, så himla kul att det är full fart på turismen här även denna årstiden! Här fick besökarna även träffa konstär Mette Aarre som också ställer ut i Transformatorn. 
I Sliperiet sorterar vi kemikalier, stackarna på tippen är nog snart trötta på oss. 
Planerar för påsken på Bäckaskogslott & konstrunda med HKG. 
Knåpar på mitt Valborgstal, smider vidare i silver, hugger sten & så pappersarbete på det. Lika bra att återgå till arbetet :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback