Clipsörhängen, Sliperiet Gylsboda & härliga besökare

Örhängen för den som inte har hål i ögonen har efterfrågats från flera håll. Dessa är gjorda med klämmor. 
En annan variant, med skruv, är beställd & skall tillverkas så fort jag hinner. Först några halsband & ett gäng ljuslyktor som är beställda som skall knackas fram.
Jag kan inte säga det npg många gånger. Jag älskar verkligen Gylsboda. Underbart där hela byn samlas & äter gott & trivs tillsammans. Extra roligt att kunna träffas i Sliperiet <3 
Ni hänger väl med i projektet Sliperiet Gylsboda? Ni kan läsa mer om det på länken: http://www.sliperietgylsboda.se där ni också ser mer om det spännande & trevliga besöket av bl a Eva Martinsson- Harry Martinssons dotter. 
Turisterna är riktigt duktiga på att leta sig ut till Gylsboda måste jag säga. Många underbara människor att träffa, flera vill vidare & titta in i Sliperiet också & det visar jag naturligtvis så hjärtans gärna. Idag dök det upp en hel buss med trevliga besökare, en glad överaskning när det inte var ett bokat besök. Toppenkul!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback