Halsband Diabas & silver

Jag som gör mitt bästa att förtränga när det är dags för att fylla år igen är alldeles överumplad över alla gratulationer & hälsningar, överraskningar med både blomster & tårta & allt. Tack <3 Ännu ett år av erfarenheter läggs till raden av år.
 
Ett fantastiskt vykort kom på posten med en grattishälsning från min lilla storasyster, med ett gammalt foto härifrån Gylsboda. SÅ fint! De gamla träkranarna finns kvar & sägs vara de enda i sitt slag som är bevarade i hela landet. 
Dethär halsbandet har jag hunnit klart med idag. En idé som gnagt i bakhuvudet ett tag som jag ville prova, att låta ett diffust hjärta skymta fram ur sargen till infattningen av en mattpolerad Diabas.
Alltid lika nyfiken på vad ni skall tycka :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback