Härlig påsk på slottet

Påsken på slottet är till ända. Trötta men nöjda & glada har vi packat ihop påskens utställning. 
En påsk som bjöd på oväntat väder..
Mats som har stått ute & visat järnsmide har fått ligga i för att jobba sig varm. Många av de ca 7000 besökarna stannade till ute i kylan för att se på en stund 
Inne på mitt bord har påskriset slagit ut. Påskharen hade varit på besök under natten & lämnat godis på bordet vid riset. Med sådana härliga medutställare kan det inte bli annat än en Glad Påsk <3 
Textilkonstnär Gullvi Wickström, denna stiliga kvinna som adopterade spindeln som jag gjort i Diabas & silver.
Lite av min plats:
Både jag & Mats är nöjda, förutom med vädret då.. Smida i snö & regn är inte optimalt meddelar smeden ;) Första dagen var vädret helt ok i alla fall.
Nu skall vi sätta fart med beställningar som ramlat in under helgen. Tusen tack alla härliga besökare, medutställare & arrangörer. På återséende <3 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback