Höstprakt, nya kreationer & semesterdags

Känns lite smått overkligt, men nu är det dags. Dubai, here we come :) 
Värst blir det att lämna djuren, dethär lilla trollet kommer jag att längta efter innan vi ens är framme
Misstänker att många av alla dessa vackra löv har fallit tills vi är tillbaka, inatt frös det ordentligt här. Men nu skall vi byta detta vackra men yliga mot varmt ökenlandskap i en vecka :) 
Transformatorn i höstskrud. Vackrare blir det väl knappast.
Men oj som jag behöver en veckas ledighet. Det har varit det intensivaste året hittills och det har varit jobb all vaken tid, ungefär. Nu har jag fått ut sista beställningen som måste ut innan vi åker.
Sen blir det att kasta sig huvudstupa över jobbet igen för att få allt klart till evenemanget den 6 November när vi landar igen. Fler mosshjärtan behöver jag hinna göra, bland mycket annat. Igår gorde jag några stycken.
Men nu skall jag verkligen vara ledig. Ha det gott alla <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback