Nytt halsband & liten "reklamfilm"

Så var en intensiv vecka till ända. Alldeles för lite av arbete i lilla verkstaden har hunnits med. Många möten & annat som också skall skötas. En informationsvideo om Diabas skulle spelas in & då fick jag vara med, blir spännande att se resultatet. Lovéns gör filmen och den kommer att finnas på Svarta Bergen inom kort.
Här är en liten drönare på väg ut över det gamla brottet för att filma. Det blev läckert!
Transformatorn i vårskrud går inte av för hackor den heller. I lööööv it :) 
Sen blev det lite av min konst & mitt arbete som skulle filmas. Det var ju värre när man själv skulle vara med, huvaligen.
 
Bl a när jag lödar en detalj på detta hänge filmades. Stenen hade jag polerat i förväg & förberett, typ så som tv kocken brukar göra ;) 
Och så har vi haft bokföringsutbildning med IQ projektet Kvinna hjälper Kvinna. Mannen i bild är tolk. Tjejen till vänster är min adept, fantastiska Hanan. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback