Diabasörhänge med silverspiral

Fortsätter på inslagen bana, att beta av örhängesbeställningar när jag nu lyckats få till en konstruktion som jag känner att jag kan lita på. Här är det en man som skrivit & önskade enbart en örstickare med polerad Diabas & en liten silverspiral. Örstickaren går rakt igenom Diabasen och är lödad båda sidor om stenen för säker fastsättning- det funkade denna gången också, puh ;) En av beställningarna som jag fått klart i helgen.
Inser att jag är urtråkig för min bekantskapskrets. Det har varit en vacker helg & mycket kul på gång- som jag tackat nej till för att istället jobba.. Långa dagar i verkstaden & ute på huggebacken där det varit fint att stå & polera i solskenet. Där har jag stått & beundrat vårt paradisäppelträd. Ser ut att bli rikligt med frukt i år! 
Kanske kommer vår gäst tillbaka, som han gjort de senaste två höstarna när äpplena mognat.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback