Silverring med Diabaskula & lyckönskningar till boksläppet, Karin Linderoth :)

Hur gör ni andra för att få dygnets timmar att räcka till?? Själv lyckas jag dåligt. 
Nu har jag i alla fall tagit tag i att på allvar planera för Gylaboda Festival.
Den 6 Augusti blir det & både utställare & underhållning blir fantastico!! "Save the date" 
 
Så bör en väl sälla sig till gratulanterna till den nye lille prinsen, H:K:H Prins Oscar Carl Olof, hertig av Skåne. Jag måste säga att jag tyckte Elisabeth Tarras Wahlberg´s kommentar om det nya barnet var väldigt sympatisk. När reportern sa att det är ju inte vilket barn som helst svarade Tarras att det är just det det är. Ett barn. Och med alla barn vi ser som far illa är det just så, de är alla just det. Barn. <3
 
Nåväl, vad tycker ni om min senaste ring?
Den är kusin med den tidigare ringen, ja ni ser att de är lite besläktade.
Jag har så många idéer på olika designer i huvudet nu så de kryper snart ut genom öronen om jag inte får jobba undan i verkstaden & få ut de olika idéerna :) 
 
Efter påskutställningen planerar vi för utställning i Byagården  Ubbaboda, det blir den 23-24 April. Info om utställare mm kommer snart, det blir nice!!
 
Bl a kommer Karin Linderoth att vara med & signera sin ljuvliga barnbok som släpps den 5:e Mars. Önskar Karin stort lycka till med boksläppet i helgen. Astrid Lindgren får nu ordentlig konkurrens :) Ni skall veta att jag är extremt stolt över att vara innehavare av det allra första signerade exemplaret. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback