Påskutställning 2016

Humleslingans Konstnärsgilles påskrunda kommer det snart mer info om. Jag kommer att medverka på Bäckaskogs Slotts påskutställning, men jag ingår i HKG´s påskrunda. Hoppas ni vill ge er ut och besöka oss alla under påsken!
 
Smycken och skulpturer i Diabas & Silver och något inslag av keramik kommer jag att visa. Utbudet på hela HKG´s konstrunda är väldigt brett och varierat. Det är första gången jag är inbjuden att medverka på Bäckaskog Slotts påskutställning och det skall bli så roligt att se alla spännande alster där!
Vår fina hönsmamma Tilda ser fram emot att fira sin fjortonde påsk!! Är inte det lite imponerande för en liten fluffig dvärghönemadame :) 
Och jag gläder mig åt att solen är på väg tillbaka och det blir lite humanare att stå ute och arbeta :) 
Jag har varit med lilla Lexi hos veterinären. Hon fick salva till ögonen, troligen ögoninflammation. Ni ser så bedjande hon tittar på matte: "Kan vi inte åka hem nu?!" Nu är hon hemma, nöjd & glad igen & ligger på favoritplatsen i soffan & snarkar, lilla pluttan.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback