Flera droppformade silverörhängen med Diabaskula. Och så ett påstående där ni inte alls måste hålla med ;)

Åh vad jag blir trött på mig själv, att jag är så dum i huvudet gång på gång (nå ja, SÅ snabba behöver ni inte vara på att instämma, ha, ha). 
Vi har ingen elektricitet här idag. När jag då inte kan jobba med det jag planerat kommer det många ljusa idéer om saker man kan passa på att stöka undan. Som tex att dammsuga.. Näe det går naturligtvis inte. Men då plockar jag ihop en maskin med tvätt istället. För att komma på att det var ju minst lika dumt det. Suck.
 
Frågar Lexi om vi skall ta & gå en runda istället.
Hon är jätteivrig.. hm.
Det där med hur fina flickor skall föra sig har hon inte riktigt koll på. Men denna stilen är bekväm, tycker hon. Och då kör hon på den. Ganska sunt.
 
Måste förresten visa min duktiga systers senaste passion. Hon viker mönster i böcker, (bookfolding, om vi skall vara lite internationella) superfina kreationer. 
Denna muskelknutten fick sonen på födelsedagen, mycket passande :) 
På utställningen i Ubbaboda Byagård tar jag med & visar lite av hennes skapelser också, för er som vill se mer.
 
Jag hoppas ni haft en skön helg. Här har det vart en intensiv jobbhelg. Men bara kul jobb.
Minns ni de förra örhängena jag visade? Om inte såg de ut såhär: 
Jag håller på att göra flera på sama tema, dvs droppen. Här är ett exempel:
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback