Silverfjäder & Diabas i halsband

Måste bara visa lilla valpen som blir stor i racerfart, visst är hon bedårande!
Hon är mycket mera förtjust i snön än vad matte är. Efter promenaden dök matte in i verkstaden igen. Fullt ös på värmen & så lite silversmidande så gaslågan också värmer ;)
Alla smycken jag gjort med fjädrar är slut, så det fick bli en ny variant med fjäder. Diabasen fick jag dock fixa till ute & det var INTE behagligt.
Sedan började jag på en ängel. Blev mycket pysslande med att fästa upp allt inför första lödningen. Sedan skall det på med vingar också. Detta skall bli själva kroppen, där en Diabas skall sättas fast. Fortsättning följer.
Nu skall jag ta kaffepaus med sonen & sätta mig & njuta av några av helgernas blommor som fortfarande är så vackra.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback