Ring i Diabas och silver för dig som vill sticka ut lite

God fortsättning på det nya året. Hoppas ni fått en bra start. Kanske en lugn & vilsam nyårsdag?
Här var det rivstart med stora kapmaskinen :) Ganska frusen, men nöjd efter en dags utomhusarbete i mindre tilltalande väder. Dags att sätta tänderna i några beställningar modell större.
En ring har jag klar också nu. Med polerad Diabas. Ringskenan har jag gjort i en ganska kraftig variant som slingrar sig två varv runt fingret. Ringen är inte den diskreta varianten, utan den vill synas och liksom få lov att ta plats ;) 
Ringskenan & infattningen till Diabasen har jag gjort i silver.
Nyårsafton hade vi en härlig kväll med goda vänner. Kolla vilka vackra nyårsblommor jag fick!
Och lagom till nyår blommar de vackra vita hyacinterna i bordskransen som Lill-Stina gjorde till mig vid lucia!
Nu skall jag säta mig med en kopp te & njuta av de vackra blommorna & försöka få upp lite värme igen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback