Favoritbroschen i Diabas & silver på årsmötet med HKG

"Vad är väl en bal på slottet..." är en välkänd fras. Inte någon bal, men väl ett årsmöte hade vi idag på Bäckaskogs Slott. "Vi" är i detta fallet Humleslingans Konstnärsgille HKG.
Jag missade ta bild på dessertbordet, det var SÅ gott!!
 
Intressanta diskussioner under mötet, men lätt arbetsskadad som jag är satt jag & småskissade på idéer till kommande smycken samtidigt :)  
Själv hade jag favoritbroschen dagen till ära, en stor polerad Diabas som jag fattat in i silver. (ursäkta usel bild)
Halsbandet är också det en av mina favoriter bland dem jag gjort.
33 härliga konstnärer är vi nu som ingår i HKG. Kanske känner ni igen några av begåvningarna på bilderna? Min bordsgranne här tex, honom har ni nog sett på TV, eller hur?
 
 
Jag kikade in på min utställningsplats där jag kommer att finnas under påsken. I "Stallet" på Bäckaskogs Slott. Hoppas ni kommer & hälsar på där, det är så vackert!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback