Mera hjärtligheten till Alla Hjärtans Dag

Vill ni tjuvkika på vad som händer i påsk? Gör som Lexi, ta en tjuvtitt ;) 
Fast hon förstår inte vad som hänt, här kunde hon kila ut & in ur stallet för några månader sedan. Nu har hon blivit lite för stor :)
 
Jag kommer att finnas på Bäckaskogs Slott hela påsken. Via länken ser ni öppettider & vilka de övriga konstnärerna är som fått lyckan att ta plats på slottet i påsk.
http://www.backaskogslott.se/evenemang/pasken/
 
Jag ingår i Humleslingans Konstnärsgille. Vi har en påskrunda, där ni kan besöka samtliga 33 fantastiska konstnärer på olika platser i närheten av Ivösjön. Mer info kommer att uppdateras på vår Fb sida. 
https://www.facebook.com/humlekonst/?fref=ts
 
Det är alltså tidernas chans att se en stor mängd bra & variationsrik konst i Ivösjöområdet till påsk.
 
Mera hjärtligheter har skapats i lilla verkstaden. Alla dagar kan väl få vara lika hjärtliga som Alla Hjärtans Dag!
Mixa & matcha. Diabas & silver, mixen kan inte bli fel.
Nu skall jag ta TVÅ DAGARS LEDIGT!!! Vet inte när det hände senast?! Lördag & söndag skall jag & två stålkvinnor (min mor & min syster) iväg på en liten weekendtripp. "Stålkvinnor" kommer av att familjenamnet på mors sida är Ståhl och de är dessutom båda tappra kämpar som besegrat cancer av elak modell. Fira livet, ha en underbar helg & en fin Alla Hjärtans Dag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback