Ljustorn "Colour" i Keramik

Den strikta färgskalan i svart & silver som jag arbetar med dagligen tilltalar mig verkligen. Men ibland kan det vara kul att bara gå bananas och göra något heeeelt annat. 
Det händer att jag ger uttryck för detta i keramiken. Det är just vad jag gjorde med dethär lilla ljustornet :) 
Ute har vi lite snö & då kan vi se vilka spännande besökare vi haft under natten. Vet ni vem som lämnar dessa vackra spår i snön?
Stora, runda & inga klor ute. Vem drar in klorna när den tassar omkring? Just det, lilla kisse katt. Fast här är det stora kisse katt som varit på besök. Familjen Lo <3
Just nu är det väldigt mycket som händer på en gång. Därav har det varit glest mellan inläggen. I morgon kommer en återförsäljare från Köpenhamn för att hämta saker till sin desigbutik. Kul, kul!! 
Vad gäller Sliperiet väntar vi på besked från olika håll, men knåpar vidare under tiden. Ni förstår vår vision
Tänk så vackert när det står klart! Än så länge ligger det på ritbordet. 
Igår var det premiär för året med en grupp att guida i Svarta Bergen. Kallt, men vackert & ett mycket trevligt sällskap. 
Vi hann med vår handledarutbildning också, inför att vår lille gosse skall börja övningsköra (fråga mig inte hur detta kan vara möjligt??!).
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback