Diabashalsband med handsmitt silverhjärta

Jag hoppas er helg varit skön.
Här har den varit toppen. Stålkvinnorna (se förklaring i föregående blogginlägg) överraskade mig när vi kom till  övernattningsstugan då det blåstes upp ballonger & hängdes upp serpentiner. Jag som inte fyller år längre ;) 
Fick snyggaste tröjan. TACK!!
och här har vi dem: stålkvinnorna, som myser till det med ett glas vitt.
När jag blev så uppvaktad ville jag bjuda på tårta, allahjärtansbakelse alltså, inte födelsedagstårta, eftersom jag nu inte fyller år ;) 
Kom hem ikväll & eftersom det fortfarande är Alla Hjärtans Dag blir det ett halsband till på det hjärtliga temat. Här med mattpolerad Diabas & handsmitt silverhjärta. 
Nu blir det en hektisk vecka med många leveranser som måste ut och flera intressanta möten. En bra vecka helt enkelt, det önskar jag för alla <3 För ni skall veta, även om jag är helt insnöad på Diabas & på silver är det GULD ni är värda, alla som följer, som gillar och som visar uppskattning. Tack!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback