Diabasram- en mycket genomtänkt gåva från en make till hans hustru

Härligt att se att besökare uppskattar den vackra omgivningen i vårt ljuvliga Gylsboda. Underbart att hitta ett meddelande som detta borta vid det gamla Diabasbrottet:
Tack, vi kan bara hålla med & önska hjärtligt välkomna åter <3 
 
Nu kan jag visa en specialbeställning jag fått göra, för nu är den överlämnad till jubilaren. Beställaren har verkligen tänkt till för att göra något alldeles speciellt och personligt till hustrun. En bit av en gammal balk från en vägg i deras gemensamma hus är stommen. Den skall hängas på väggen, ovansidan kan användas som hylla för mindre prylar. När väggen revs hittades gamla tidningar på väggarna. Det är en bild från denna gamla tidning som skulle fällas in i träbalken och så skulle jag göra en Diabasram till fotot, eftersom huset ligger i dessa Diabastrakter. Visst är idén otroligt genomtänkt och vacker!! Och såhär blev resultatet.
 
 
Mina lyckönskningar till jubilaren! Jag har med glädje fått meddelande om att den blev uppskattad. Det var en ära att få vara med och skapa den. Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback