Nya Diabasörhängen, spännande möten & varierande sysslor

Idag har det varit snabba kast ,mellan uppdragen.
 
Djurfix & så iväg på ett intressant möte direkt på morgonen ang kommande spännande samarbeten.
 
Sedan snabbt ner för att göra en guidning i Svarta Bergen Hägghult. Ett trevligt sällskap från Stenbrohults församling. Lexi fick följa med & träffade lille Frans i Hägghult.
 
Sen bar det av snabbt tillbaka hem för att ta emot besökare i Transformatorn. 
 
Och efter det hastade jag vidare till Osby för att hämta pojken jag är kontaktperson till. Sen har vi hittat på lite kul i em.
 
Nu har jag just gjort klart en beställning, ett par enkla råa Diabasörhängen.
 
och dehär båda tycker att det är dags för promenad igen.
 
Sedan skall jag ta itu med pappersarbete. Nå´n som tror att det blir en massa ledig tid när man kör eget..? Njae, det är andra kvalitéer i tillvaron man får uppskatta. Alla härliga människor man får träffa, alla omväxlande sysslor, möjlighet att ofta ta med lilla hunden, utlopp för kreativitet osv osv. Så summan blir att det ändå är himlans kul!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback