Tam mygga i Diabas & silver

Insektsbiten. Det kan man ju blir på olika sätt ;) 
Mina insekter bits nu inte så det blir några kliande märken efter dem. 
Men jag tror att jag blivit biten ändå & det lär bli fler av denna typen. Så praktisk, bits inte, stannar där jag ställer henne & garanterat rumsren.
Jag valde att löda ihop myggan i en ovandel & en underdel, kroppen i Diabas borrade jag hål i för att låta en silvertråd löpa igenom för slutmontering.
såhär blev resultatet, säg hej till Supermyggan Berta.
Vad tycker ni, kan ni höra det enerverande surrandet från myggor kring öronen ;) 
 
Annars är det ju mer älgflugor som attackerar nu. Ni kan tänka med den svintokvasten jag ligger inne med på skallen är de svåra att hitta när de väl snott in sig, de små rackarna. En morgontur med djuren räcker för att älgflugorna skall anfalla. Visste ni att när de (älgflugorna, alltså) tycker att de hittat ett bra ställe att landa & bosätta sig på biter de av sig vingarna. Onödigt vetande, kanske, men se så är det!
Följ mig gärna även på instagram & twitter, ni hittar mig som lindbergdiabas. Tack!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback