Polerat hjärta i Diabas med silverhänge

Stod ute & polerade ett gäng med Diabaslyktor. Inte jättekul. Livade upp det med att göra ett litet hjärta att polera också, så det blev lite variation på det hela. Hjärtat kan även bäras med den råa sidan fram, om så önskas. 
Man kan ju inte bli annat än hjärtlig när naturen ser ut såhär :)
Bilden nedan tog jag i Svarta Bergen Hägghult i lördags kväll. 
Idag guidade jag en stor grupp där. Lite kyligare & lite blåsigare, men ändå mycket vackert.
Och hur glad blir man inte över ett vykort från några av förra veckans besökare, där de tackar för visningen jag gjorde när de var här, i Transformatorn & brottet. Jag blev superglad för hälsningen & det vackra kortet på årets äppeltavla i Kivik.
Det har blivit mycket Lexibilder sedan hon kom. Idag sprang hon ur bild, men Flipper & Macko stod snällt kvar & poserade. 
Jag jobbar vidare på att bli en god jonglör, så alla bollarna som är i luften skall hållas kvar i sin bana.
Både jobbet med mina stenar & silversmidet, projektet med nya föreningen Sliperiet Gylsboda, mentorskapet i IQ projektet, kontaktpersonsuppdraget och ett par andra projekt skall flyta på. Mycket kul på gång! Dagarna blir ju inte dryga i alla fall :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback